۱۳۹۴ اردیبهشت ۵, شنبه

«سیدمحمد سیف زاده» وکیل دربند زندانی در بیمارستان قلب تهران بستری شد.

محمد سیف زاده وکیل زندانی دربیمارستان قلب بستری شد

Mohamad-Seifzadeh-saham-news
«سیدمحمد سیف زاده» وکیل دربند زندانی در بیمارستان قلب تهران بستری شد.
، «سیدمحمد سیف» زاده وکیل زندانی دربند، جهت ادامه معالجات پزشکی درارتباط با عارضه قلبی، گرفتگی دو رگ قلب و عدم بازگشت کامل خون از دو پا به قلب، دربیمارستان قلب تهران بستری شده است.
یک منبع مطلع دراین خصوص به خبرنگار«سحام» گفت: «پزشکان و متخصصان مرکز قلب تهران درارتباط با وضعیت وخیم این زندانی سیاسی دونامه به دادستانی تهران نوشته بودند که مورد بی توجهی ماموران و مقامات دادستانی تهران قرار گرفته است. این متخصصان دراین دو نامه هشدار داده بودند که شرایط جسمانی این وکیل دربند، شرایط مناسبی نیست و هرلحظه امکان سکته قلبی و مغزی این وکیل دربند وجود دارد، با این‌حال مقامات دادستانی تهران پس از یک‌سال و درپی حاد شدن شرایط جسمانی وی، اجازه بستری شدن در مرکز قلب تهران را صادر کرده‌اند.»
آقای سیف زاده درتاریخ ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ در مرکز قلب تهران بستری شده است.
سیدمحمد سیف زاده وکیل زندانی دربند و عضو کانون مدافعان حقوق بشر است که از سال ۱۳۹۰ در زندان به سر می‌برد.
وی پیش‌تر نیز درتاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ نیز به دلیل نارسایی کبد و بیماری پروستات، دربیمارستان سینا بستری شده بود.
سیف زاده اواخر سال ۱۳۹۰ درشهر ارومیه به اتهام خروج غیرقانونی از ایران دستگیر و به تحمل مجازات دوسال حبس تعزیری محکوم شده است.
این وکیل دادگستری ۶۸ ساله، روز دوم اسفندماه ۱۳۹۱ و پس از بازگشت از بیمارستان، حکم شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب را در زندان رجایی شهر دریافت کرده است.
براساس رای نهایی شعبه ۵۴ تجدیدنظر، آقای سیف‌زاده باید به دلیل نوشتن مقالات و امضای بیانیه‌های گروهی از داخل زندان درخصوص مرگ «عزت‌الله سحابی» و«هدی صابر» و هم‌چنین نوشتن نامه‌ای به «سیدمحمد خاتمی» از داخل زندان، به «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی» متهم و درمجموع هشت سال در زندان نگهداری شود.
گفتنی‌است حکم تکمیلی ۶ سال حبس محمد سیف زاده را ابوالقاسم صلواتی صادر کرده 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر